återhämtningsprocess

Idag har jag blitt klippt, för första gången på typ ett år så behövde jag bara klippa topparna. MUMS
Nu känns det superfräscht. Kan visa en bild sen, men nu är Marcus på väg hit. Ska hjälpa honom med SO:n och jag tänkta tjuva lite mys från honom. Kanske en massage också.. Är sjukt spänd i nacken.
Innan jag säger adjö  tänkte jag visa en skräckinjagande bild på hur slitet mitt hår var för drygt ett år sedan, känsliga tittare varnas!
Jag visste själv hur hemskt det var och valde att ha på mig luvan. Önskar att jag hade tagit bättre bilder så jag hade kunnat visa vilken skillnad på kvalitèn det har blivit.

Kommentarer
Postat av: michelle

du borde ha den som profilbild på facebook (A)

2011-01-11 @ 19:49:33
URL: http://michelleostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0