Hårperfektion

Sitter nu med min inpackning och skriver mitt SO-arbete som faktiskt flyter på sjukt bra nu.
Tillbaka till håret, jag  är aldrig nöjd. Alltid en slinga eller ett hårstrå fel. Det  är för kort eller för långt, för slitet eller för mjukt. Hittar liksom ingen balans, dessutom är jag rädd för att folk ska skälla på mig ifall jag inte har fixat håret... Att dem liksom ska tänka "man kan ju inte bli frisör om man inte har fint hår jämt". Fast samtidigt är jag varken mer eller mindre människa än någon annan här, så jag ber om ursäkt för att jag inte orkar varje dag.
Någon som känner som jag?... Om jag har en dålig hårdag så har jag en dålig dag typ..
100% ofixat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0