Problems

Ingen kunde alltså gissa sig till vad jag har gjort med mina tänder. Jag har alltså tagit avtryck för att kunna få en bettskena (en som man sover med) inte pga snea tänder utan för att jag har för "perfekt" bett. Så jag biter gärna ihop tänderna för att de liksom passar ihop. Detta leder till att jag får ont i käkarna sedan tuggmusklerna sedan att jag får ont i lilla huvudet. Det låter dessutom ohyggligt när jag tuggar eftersom att de knakar och har sig;)
Så snart får jag min första "tandställning", yeyeyeyey :D
Hittade bara en gammal bild på mitt bett. Lite skrämmande va? Ser ut som en sån där mall de har hos tandläkaren för att visa hur många tänder en människa bör ha.

Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

söt :D

2011-07-08 @ 18:11:47
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0