Svar

KommentarTid
Olivia om Drömskor:
Hej simone! Älskar din blogg! Har lite frågor som jag skulle vara jätte tacksam om du svarade i ett inlägg... 1. Vart flyttar du? 2. Vilket gynasium ska du börja på? 3. Du ska bli frisör va? För du är grymt duktig! Kramkram
IP: 90.230.41.242
Hej och tack för världens sötaste kommentar! :)
Jag kommer att flytta till Umeå som ligger vid kusten i Norrland och där ska jag då på en stor skola som heter Dragonskolan. Då är alltså tanken att jag ska gå frisörlinjen där. Fick veta för några dagar sen att jag kom in så nu är jag supertaggad! Åh tack gulle du. När jag börjar jobba på salong så får du komma förbi. Kramar

Kommentarer
Postat av: Olivia

Shit vad roligt Simone! Vart ska du bo osv? Är grymt taggad själv inför nästa år!=)

2011-07-11 @ 00:09:02
URL: http://olivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0