7.15

Vaknade jag och kunde icket somna om. Därför tog jag mig en lång dusch och nu sitter jag med inpackning. Lyxigt att vakna såhär tidigt, man hinner så otroligt mycket. Idag ska jag bland annat packa färdigt. Jag åker till Finland på måndag, göra tidsinställda inlägg, måla naglarna, sola på balkongen och fira tre månader med Marcus.
Nåväl, nu ska jag störa Marcus skönhetssömn, gissa om han kommer att döda mig?
Jag är kär i klänningen ovan, men är dock lite osäker på skärningen.. Lite för låg. Jag skulle nog känna mig obekväm, men drömma kan man.

Kommentarer
Postat av: johanna

2011-03-20 @ 13:37:32
URL: http://lilljoppis.blogg.se/
Postat av: johanna

sv; tack för tipset!!

Har färgat håret nu med en askblond färg, så nu syns endast lite gula skiftningar här&var. Men kan/ska man ändå köpa en skumtoning även om håret inte är supergult?:-)

2011-03-20 @ 13:38:47
URL: http://lilljoppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0