Bilder

Innan jag visar dem vill jag bara påpeka att de flesta har ganska usel kvalla, det beror antingen på mig som fotograf(som är ganska troligt) eller vitbalansen som var felinställd.
Några av dem är iaf okej..
På bussen. Jag, Linn och Alma delade på värsta lyxen=)
Desserter på IKEA
På Candy World
Hade tråkigt på bussen så Linn fick bli mitt offer=)
(Här börjar kvallan bli ännu sämre)  Middag på Hai Long
Lyxhus i Raahe
Projektarbete på deras skola ( Merikadu Koulo)
Fika på Tiina-Elina
Min smoothie var supergod
Hos Venla
Jag, Anniina, Emma och Erika
Kvällens outfit, linnet var ett kap från X-globe.
På väg till Voukatti, en skidort 30 mil från Raahe.
Hundspann
Sedan fick vi styra
Vi fick träffa hundarna efteråt
Bild på sötnosarna när de var små.
Långfärdsskridskor på blöt is.
Byggd av NASA
Lossar bindningarna, här var jag ganska yr..
Och fortsättning följer, det finns så förbaskat många bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0