fortsättning..

På vägen hem hade vi tjejsnack på fancy engelska.
Dagen efter besökte vi Ruukki, en stor metallfabrik i Raahe(tyvärr lika ointressant som det låter).
Dock kände jag mig stolt när de började prata om reaktioner och metaller eftersom att jag förstod varför;)
Snyggaste hjälmarna + min nya jacka. Mums
Maten var väl inte precis top notch om jag uttrycker mig så.. Tänk er ärtsoppa och pannkaka med sylt eller... Gravad lax och klyftpotatis?
Sedan åkte vi till vetenskapscentret i Uleåborg, Oulo.
Upp-och-ner.
Spikmatta
Senare blev det shopping, hade tyvärr så bråttom att jag glömde ta kort på stan..
Två av mina kap ser ni nedan
Tröja från HM och ringen från Lindex
Sedan blev det stylingkväll/WII-fit. Jag hade fullt upp hela kvällen, tror att jag hann med över 6 st..
På vägen hem fick vi helt plötsligt panik då vi kom på att ingen hade tagit osmickrande bilder på sovande människor så vi sprang runt i bussen och fick två flugor i en smäll;) FÖRLÅT!
Efteråt fikade vi kaffe och pepparkakor, sedan sjöng vi norsk kareoke. Spännande va?
Fredagsmorgonen började bra och följdes snabbt upp av ett gråtkalas, på bussresan rådde det förtvivlan. När chocken hade lagt sig hade jag tyskalektion. Vi kom fram till Haparanda och tröstgodis inhandlades. Filmen Hotel Rwanda sågs när vi ändå hade slut på tårar och snart såg vi stadens ljus.
Kort kan man säga att det har varit en fantastisk resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0