Ingen ordning

När jag har lov är ingenting som det borde vara. Jag är förvirrad och rutinerna som bortblåsta, därav den usla uppdateringen. Nu ska jag ta mig dit och prioritera bloggen ett tag. Börjar med att bjuda på en dansfilm som skulle ha anlänt för ett tag sedan. Anledning till att det inte har hänt beror på att jag har varit för lat helt enkelt.
Genrepet, tyvärr är det ingen ljud på den här filmen. Låten vi hade var Grenade - Bruno Mars
Jag till höger, Jon i mitten och Claudia till vänster.
Kolla mitt ben på 2.43, höll på att sparka in i lampan;)

Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

jag kan inte se filmen, den kommer aldrig fram ;s

2011-03-13 @ 14:29:52
URL: http://hannabuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0