illness

möh, inte meter över havet utan ljudet jag ger ifrån mig då jag ska ta mig upp ur soffan. Känns som att jag är mins 175 år gammal och just har blivit påkörd av en DHL-lastbil.
Dock har jag just fått de goda nyheterna om att Marcus är på väg hit med piratos (riktig saltlakrits kära vänner) om min hals bränner sönder så är det en annan femma. Nu måste jag upp och kissa. MÖÖÖH
För att spica till det hela letade jag fram en gammal WESC-tröja, nog må det vara så att den är lite kort, men jag ska göra mitt bästa för att rädda den;)

Kommentarer
Postat av: michelle

sv; jo herre jag har kämpat nu i två dagar! det skulle jag gärna göra dock har jag redan planer inför morgondagen!

2011-05-13 @ 17:36:20
URL: http://michelleostlund.blogg.se/
Postat av: fliisan

HAHAHAHAH 400-kronorströjan!! HAHAH

den tog sig allt ett kalldopp ;)

2011-05-13 @ 19:26:26

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0