Hujedamig

linnea om Svar::
hej, jag har två frågor! 
Hur mycket olja ska man ha i håret ? 
Jag är brunett men skulle vilja ha slinger eller övergå till blond igen, något tips för att få det på bästa sett utan att gå till frisören?
IP: 95.155.200.150
Hejdär! 
Du ska ha i så mycket att du känner att det är jämnt fördelat över hårbotten/längderna om du vill ha de i hela håret. För mig brukar det räcka med två matskedar ungefär eftersom att jag bara har det i botten! :) 
Åh blir rent ut sagt skogstokig när jag ser sånt här. Innan jag började på frisörlinjen hade jag egentligen inga större problem med hemmafärgningar så länge det såg bra ut. Men det som inte står på ICA-färgen är vilken procent väten har och på så vis kan du omöjligt veta hur resultatet blir! 
Men om du vill ha ett billigare alternativ kan du gå till en frisörskola där priserna är kraftigt reducerade och tro mig att betala 300-400kr är så mycket mer värt än att betala 80kr för något som kostar 2000kr och flera års slit att rätta till! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0