krystat

Ett halvfärdigt worddokument som stirrar mig i ansiktet - peppar mig själv med Linnros - sjunger med - lite fb - lite clementinätande - återgå till stirrandet - skriver lite - funderar lite - tar bort allt - börjar om - sjunger lite - taggar för att skriva - fb - bloggen - pressar mig själv genom att sätta en oriktig deadline - orkar inte - sudda - börjar om.
Förstår äntligen innebörden av skrivkramp, vartenda ord som finns i detta blivande ent.arbete är krystat och känns fel.
Valde även att toppa detta inlägg med en bild på mig själv av någon outgrundlig anledning.. jo kanske för att det här är en blogg om mig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du några andra tips på hur håret ska växa snabbare förutom ricinolja? :)

2011-10-13 @ 14:54:11

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0