Mina hårprodukter genom 2011

Här kommer inlägget jag påbörjade för några månader sedan, ber om ursäkt, verkligen. Nu är några av produkterna slut, men ska fyllas på så fort jag blir miljonär haha!
De två till vänster har jag aldrig någonsin använt så kommer därför inte rescensera dem heller:)
Nr3 från vänster: Control freak extra extra straight, gör ditt hår rakt men extremt stelt 249:-
Nr4 Foxy curls: Locksprayen som fixerar även den lock som inte vill hålla sig, en investering helt enkelt 219:-
Nr5 Detangler&Defrizzer, leave-in som reder ut de trassliga. Lättare att borsta ut håret och gör det fantastiskt glansigt. Brukar alltid säga att den luktar slickepinne/godis. 219:-
Nr6 Superstar blowdry lotion, vill du ha volym är detta produkten för dig 249:-
Nr7 Headrush glansspray, MÅSTE KÖPA EN NY. Mitt hår var glansigare än en kissekatts. 249:-
Nr8 After party, glansgivande kräm. Superbra dock lite för fet för min smak numera. Funderar på att införskaffa en liknande från rockoholic istället. 299:- kostar iaf denna.
Nr9 Ego boost, leave in i krämform, skitbra förebygger dessutom kluvna hårtoppar. 249:-
Nr10 Small talk 3-in-1 denna produkt fungerar då bäst på alla andra förutom mig. Doftar blåbär, ger volym, glans och är värmeskydd. 249:-
Nr11 Dumb blonde, glansgivande kräm. Fantastisk luktar melon och papaya. Dock är min slut nu.. 219:-
Nr12 Håkki flott topp, vax som är helt okej. Dock föredrar jag lanza molding paste/ playball lóréal. 199:-
Nr13 Silkesdroppar, mmmmm fantastiskt. Håret blir mjukt, glansigt och medgörligt. Funkar både i torrt och vått hår 199:-
Nr14 Kerastase, behöver jag ens berätta om denna? Tjatar ju typ om den varje dag, det enda jag behöver säga är KÖP,KÖP,KÖP. Det må svida i plånboken - men rädda ditt hår!!! 269:-
Nr15 Billigt torrschampo som suger. Köp INTE. 80:-
Nr16 Lockgele, använde dock aldrig denna utan gav den åt min fina vän Felicia i födelsedagspresent 199:-
från vänster gröna serien för lätt skadat hår : Lukten är så fantastisk att jag inte ens orkar beskriva den. Mitt hår blev supermjukt, skulle absolut tänka mig att köpa dem igen. Specialerbjudande för 249:-
kerastase (rosa förpackning) : Schampo för slingat hår, så otroligt bra dock kostade den alldeles för mycket för att vara så liten 269:-
kerastase (vit/orange): Inpackning för torrt och skadat hår som behöver vård och fukt. Jag upplevde dock att mitt hår blev ganska fettt eftersom att det egentligen inte var så torrt/skadat som jag trodde. 379:-
brunette godess schampo: Luktar karamell/kola och ger fantastiska guldiga pigment åt röda och bruna hår. 189:-
joico: silverbalsam med lila pigment, vårdande men eliminerade också alla gula pigment från mitt dåvarande guldiga hår. 199:-
foxy curls: lockbalsam utan sulfater, upplevde dock ingen större skillnad på spänsten i lockarna. Måste nog erkänna att jag blev lite besviken efter allt den hade utlovat. Luktade dessutom pencillin. 219:-
Nu använder jag i stort sett bara dessa produkter och foxy curls då jag ska hålla mitt lockade hår lockigt.
Schampo från kerastase som återuppbygger skadat hår och ger det nya krafter. Helt klart det bästa schampot jag någonsin haft. Specialerbjudande på alla clip här i Umeå så den gick loss för endast 299:-/500ml vilket är sjuuukt billigt.
Värmeskyddet använder jag oavsett om jag ska platta det eller bara vara ute i solen.
Goldwell rich repair conditioner - återfuktande balsam som luktar cocos. 319:-
Revlon färgbomb/inpackning som tar bort eventuella guldiga nyanser: 210:-
Hoppas det var värt det för jag kommer nog aldrig, jag menar aldrig, någonsin göra ett sånt här långt inlägg igen. Kramkram

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Var köper du ditt Kerastase-shampoo och ditt goldwell balsam? Beställer du? :)

2011-11-30 @ 18:41:21

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0