flyttlass

Imorgon går flyttlasset mot Umeå och om jag ska vara ärlig har jag lite resfeber haha, trots att jag redan bott där sen ett år tillbaka ;) 
Dock blir det ju under lite andra omständigheter den här gången, egen lya och allt. Känns sååå spännande, tur att jag får hjälp av mina nära att flytta alla grejer.. för det blir faktiskt en hel del. 
Nu ska jag inte svamla mer, men vi får höras senare puss!
 
Något sjukt förresten är att om jag busar upp mitt hår som på första bilden så blir mitt hår lika slätt som på bild 2 efter typ 3 sekunder. Nice
 
 

Kommentarer
Postat av: grinchen

Världens finaste tjej som jag inte kan vara utan. Du är bäst, saknar dig.

Svar: Det finaste jag har. Är världens lyckligaste tjej i din närvaro!
Simone

2012-08-20 @ 17:21:40
Postat av: Ida

Har du slutat blogga ellerrrrrr?

Svar: Jag har så dålig internetuppkoppling i min lägenhet och därför går det knappt att ladda upp bilder men jag kämpar på och snart ska problemet vara löst! :)
Simone

2012-08-21 @ 15:51:32

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0