Lördag

 Jag är troligtvis den enda som är vaken den här tiden.
Idag blir det hur som haver, städdag (nödvändig information, jag vet;) ) och sedan ska jag luncha med älsklingen.
Vad mer då? Jo alla i klassen har blivit så förbaskat snygga i håret och jag hann aldrig ta några bilder.. Morr, blir så arg på mig själv :( 
Snart kommer jag själv göra något med håret som vissa av er (inklusive mig själv) aldrig trodde skulle göras. Så den kan ni få klura på ett tag medan jag skrubbar toagolvet ;)
 
 
 
Mhmhmm - mm - m . 
Eftersom att det här inlägget blev en blandning av allt tänkte jag att det vore passande att berätta vilka skor jag suktar efter. Såå snygga!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0