tillbaka

Nu äntligen efter en vecka av trevligheter i Göteborg är jag tillbaka i lillstan! Känns skönt men också trist att åka hem, men fördelen är att det finns fungerande internet här och lite färre människor ;) 

Har haft det kalasbra och nu när jag kom hem möttes jag av glada miner och ett slingjobb. Med andra ord har min "semester" börjat och jag mår, snart är det dags att få träffa mina underbara klasskamrater så skolstressen är inget problem alls. 
 
puss världens finaste läsare!
(för det är ni ju, trots mina ibland misslyckade försök att vara en bra bloggare ♥)

Kommentarer
Postat av: elsmört

min finaste!! nice ns också<3

Svar: Gullan<3 hih tacktack!!
Simone

2012-08-10 @ 15:38:26

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0