Bloppis

Säljer nu 2 av mina fina tänger som praktiskt taget är oanvända, enda anledningen till att jag säljer dem handlar om just det, att jag använder dem för sällan!

1. OBH- Nordica wavemaker (vågtång, trippeltång)
Ger superfina vågor med volym som håller i dagar. Har reglerbar temperaturinställning så att du inte överbehandlar håret. Blir varm på ca 3 minuter.
Maxtemp. 200 C
Nypris 399:-
Mitt pris 300:-
2. Babyliss locktång press n'curl ceramic (locktång med keramiska plattor)
Väldigt enkel att använda, kläm fast hårslingan och rulla upp mot botten. Blir varm väldigt snabbt och ger minimalt slitage på håret tack vare de keramiska plattorna.
Stöd för fingrarna finns längst ut på locktången. Funkar även utmärkt på löshår!
Maxtemp. 200 C
Nypris 399:-
Mitt pris 250:-


Om du är intresserad att köpa någon av dessa kan du slänga in en kommentar i fältet nedan, alternativt
kontakta mig på  facebook > Simone Markgren.
Eller smicka ett sms 070-5838843
Enda kravet är att du ska bo i Skellefteå/Umeå så att tängerna slipper fraktas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte visa hur håret blir med första tången om dj har typ någon bild på du när du har stylat håret med den?

2012-02-13 @ 16:06:39

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0