Good life

Har gjort ett löfte till mig själv som hälften av er kommer att häpnas över.
Jag ska börja tänka litegrann på det här med kost och så. Ingen jävla diet direkt, men lite enkla punkter att följa när det kommer till att stoppa i sig saker.
Anna Skipper skulle halshugga mig om hon visste hur mycket onyttigheter jag åt. Herrejisses!
Det här är iaf vad jag har kommit fram till:
  • Dricka mycket vatten
  • Äta mindre kolhydrater än vad jag gör idag
  • Frukt,bär och grönt i mängder
  • Dricka smoothies
  • Sluta småäta
  • Inga onyttigheter
  • Stadiga måltider    
Som ni ser är det ingenting avancerat egentligen, inte direkt: "Jag ska börja med *DIET123* där man får äta lalala, men inga lalala och man måste skita varje fredag för att det ska funka."
Vad gäller träning håller jag mig till detta, för i slutet av feb. ska jag skaffa gymkort på USM då det blir snack om andra bullar!
1. Powerwalks
2. Yoga
3. Styrketräning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0