jag vet inget om dig, men jag är fast inatt

KommentarTid
Anonym om Argan oil:
vad är det bra för?:)och hur använder man den?
IP: 62.182.3.208
Ni läsare är så himla frågvisa, vilket jag gillar! Keep up the good work.
Arganoljan penetrerar fjällskiktet och vårdar håret på djupet vilket bidrar till att man får ett silkeslent hår.
MEN kom ihåg att ett slitet hår inte kan repareras utan bara tillfälligt lagas vilket jag tjatar om ungefär var tredje dag! ;)
Oljan är dock ett bra sätt att förebygga kluvna hårtoppar med. Man tar några droppar i handukstorkat/torrt hår och sen är det klart:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kostar det och vart kan man köpa det?:)

2012-02-11 @ 20:34:28
Postat av: Anonym

Jag förstår inte precis hur man her in de i håret, kan du göra en video och visa nästa gång du ska använda de?:]

2012-02-12 @ 08:33:21

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0