Jamen jahan ja

Under helgerna är det lite tight för mig med update pga olika anledningar, delvis jobb sen vill jag även hinna spendera mycket tid med mina kära vänner då jag väl är i Skellefteå.

Igår drog jag livsfailen då jag skulle tvätta håret hemma hos Älsu.. använde hennes färgbomb istället för min då jag stod i andra tankar.
Som tur var blev det inte så stor skillnad, lite mörkare och askigare bara. puhh
Ikväll ska jag meditera och rensa "själen" med lite yoga. Om det fortsätter i den här takten kommer jag befrias från reinkarnationen och bli nya Buddha, typ.

Kommentarer
Postat av: Elin

har du nåt tips på någon bra inpackning som verkar "återhämtande" för håret som inte kostar en förmögenhet?:D

2012-01-16 @ 17:12:14
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0