Onödigt vetande om Simone

1. Jag hatar konditionsträning ex. löpning, längdskidåkning och cykling. Istället - yoga, bodybalance, dans, powerwalks (pulshöjare) och styrka/gym. 

2. Äter i princip någonting varje timme. Min förbränning är galen så jag behöver näringen haha! 
Hungrig_tjej_95
3. Matematik är den största mentala plågan i mitt liv. Hur kan man komma på att lära ut något så tråkigt? Och frågan är ju, när ska jag ha användning för det mesta av det??
4. Föredrar en lugn hemmakväll framför vilda fester. Blir bara slut i huvudet av all musik och galna människor.
5. När jag pratar i telefon ler jag oftast, för att inte tala om hur överdrivet vuxet jag pratar så fort luren kommer upp. "Ja hej det är Simone!" "Men vad trevligt" "javisst kan jag göra det!" "Tack så mycket" " Då hörs vi lite senare, ha en trevlig kväll". 
OMG - Vad är fel på mig?
6. Blir lätt stressad. Hm dålig egenskap..
7. Ger aldrig nyårslöften då jag inte kan hålla dem. 

8. Tänker att jag ska blogga ungefär 10 gånger om dagen och istället blir det typ ett inlägg varannan dag. Förlåt för det! 

9. Har alldeles för lätt när det kommer till att falla pladask för någon. Sjukt när jag väl tänker på det. Ibland är det dock inte alltid lätt att kontrollera sina känslor för någon annan.
10. Engelskatalandet sitter i ryggmärgen. Har alltid tyckt att engelska är me logiskt än svenskan. Tänker på engelska dessutom. Detta kan resultera i att mina tankar kan komma ut som meningar på engelska istället. Intressant kära vänner, intressant!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Sv: vad kul, lagt till dig nu :)

2012-01-29 @ 23:37:00
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0