nytt i hårförrådet



 

Kommentarer
Postat av: linn

Oj vad fint och naturligt det ser ut, Dösnygg är du!

Svar: Tack älskade vän!! Detsamma snygging!
Simone

2012-09-13 @ 00:24:59
URL: http://lebbigalinn.blogg.se
Postat av: Alicia

Gaah så snyggt det blev!!

Svar: tack sötnos!
Simone

2012-09-13 @ 19:24:58
URL: http://trillingar.blogg.se
Postat av: Emma

Var har du köpt ditt löshår? Och vilket sorts hår är det?
Funderar på att skaffa löshår men har hört att det sliter så fruktansvärt mkt på ens vanliga hår. Tips???!

Svar: Mitt löshår är från rapunzel(ofsweden) och är av remy dvs äkta hår som är färgat. Det går att styla som vanligt hår och känns precis som ens egna! Löshår sliter på håret men det finns lite saker att tänka på så att man undviker slitage som löshåret kan orsaka. Om du som jag vill ha clips är det viktigt att tänka på hur du sätter fast det samt att aldrig sova med det. Andra alternativ är att fästa det mer permanent med tex tejp, keratin eller flätor.
Jag tycker däremot att du ska testa clips till en början för att se hur du trivs i det och sedan om du vill gå vidare till någon mer permanent lösning. Lycka till! :)
Simone

2012-09-17 @ 13:34:28
Postat av: sara

gud så fint!!!!

Svar: Tack så mycket!!:)
Simone

2012-09-21 @ 16:51:36
URL: http://www.sarakrolina.devote.se
Postat av: Anonym

Du borde kolla upp vad "remy" betyder vännen ;)

Svar: None
Simone

2012-09-24 @ 12:46:36
Postat av: fanny

vilken färg beställde du:)?

2012-09-27 @ 21:26:35
Postat av: fanny

oj såg nu lite längre ner vilken färg, men har du färgat löshåret efter du fick hem det eller var det rätt färg?

Svar: Det är färg 613 (golden light blonde) och den hade precis rätt färg när den kom till mig. Eftersom att löshår ofta är behandlat ska man helst undvika att färga det :) om du är osäker på vilken färg du ska ha kan du låna hem en färgkarta från deras hemsida!
Simone

2012-09-27 @ 21:28:38
Postat av: Linda WritingL

WOW! :O Vill ha ditt hår!

Svar: Tack, vad glad jag blir!! Om du är sugen på tips så får du mer än gärna kika in min kategori hår/stylingtips:D
Simone

2012-09-28 @ 10:20:09
URL: http://writingl.blogg.se
Postat av: sandralundgren

Snyggaste håret jag sett!! Hur har du gjort lockarna?:-)

Svar: Tack så mycket! Med plattång:) Ska visa lite senare i en video hur :)
Simone

2012-10-26 @ 18:57:36

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0