Utväxtfärg/klipp

Fixade håret på vackra Dana för någon helg sedan och här har ni resultatet

Kommentarer
Postat av: Julia

Bästaste Simone, är i behov av din hjälp!! Jag är blond och vill göra en utväxtfärgning hemma med färg från frisören. För jag antar att man kan gå och köpa sånt där? Finns det någon särskild färg/märke jag ska kolla efter, eller ska jag helt enkelt be om hjälp så att dom får avgöra vad jag ska ha för färg? Är sååå trött min utväxt, och vill inte använda ica-färg längre även om jag alltid får till det förvånansvärt bra så sliter det ju så sjukt på håret. ENORMT tacksam för svar! Ha en bra dag

Svar: Hej söta Julia! Självklart ska jag hjälpa dig. När jag färgar mitt hår så brukar jag använda ljusarefärg från Goldwell och det är alltså ingen blekning så därför är den också lite skonsammare mot håret. Dock säger jag som jag alltid brukar säga att det är lite svårt såhär över cyberspace att avgöra om du kan uppnå det ljushetsläge som blekningen gör med endast en ljusarefärg så jag rekommenderar att du svänger förbi antingen Clive Russel eller KI (i Skellefteå om du befinner dig där) och hör vad dem säger så ska nog allt lösa sig!
Hoppas att allt går bra, skicka gärna bilder sen på hur det blev! Kramisar
Simone

2012-09-10 @ 10:10:33

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0