Söker hårmodeller!

Inför delprovet,  söker jag nu hårmodeller inom kategorierna:
 
Damklippning med oxidationsfärgning - kravet är att du ska ha en utväxt på minst 2cm och en 25% vitandel (vita strån). Fördel är om ditt hår inte är för långt eller för tjockt då vi har begränsat med tid på oss att utföra behandlingen.
 
Herrklippning med finish - här söker jag dig som har mellanlångt/kort hår och helst inga besvärliga virvlar i nacke/lugg.
 
Skägg med mustaschklippning - du ska ha minst en cm långt sammanhängande skägg och mustasch eller helskägg.
 
Festfrisyr, dam - ditt hår får inte vara längre än till axlarna och gärna vara lite slitet och inte alltför tjockt.
 
Om ni känner någon eller själva passar in i beskrivningen så tveka inte att kontakta mig, gärna med bilder och information om erat hår. Det är även fördelaktigt för båda parter om du är bosatt i Umeå/Umeåområdet så att jag har möjlighet att träna innan själva delprovstillfället :)

I övrigt söker jag modell till gymnasiearbetet (fd. projektarbete) som jag kommer att jobba med nu under höst- och vårterminen. Här ska kreativiteten sprudla och därför behöver jag dig som är modig och villig att genomgå en förändring gällande både klipp och färg. Stor fördel är det om du har något längre hår.
 
Släng in en kommentar här nedan med namn och telefonnummer så kontaktar jag er :)!

Kommentarer
Postat av: Oline Krekula

jag skulle kunna vara hårmodell för dig om det går i någon av grejerna du ska göra =)

Svar: Tyvärr har du lite för långt hår för festfrisyren, men om du vill ställa upp till mitt gymnasiearbete får du mer än gärna göra det. Men ska göra något rätt annorlunda så det beror på om du vågar ;)
Simone

2013-08-30 @ 11:27:13
Postat av: Kahrin

Vad är det för slags gymnasiearbete du ska göra? Jag ställer gärna upp sålänge jag inte ska färga håret svart typ hehe:)

Svar: Själva klippningen är inte så extrem men har tänkt mig en hel del lila inslag i färgen :)
Simone

2013-10-13 @ 00:03:57
URL: http://www.nattstad.se/Karrezz

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0