Good things

Man törs nog säga att jag varit en av de där som stått vid sidan och sagt. "Japp, det där kommer aldrig att inträffa för mig och jag accepterar det". Så fel jag hade. 
Livet träffade mitt i prick och jag välkomnar det med öppna armar. Allt som det för med sig känns rätt, det är precis som att någon tryckt på playknappen och äntligen har uppspelningen av min film börjat. Kanske låter det själviskt att inte dela med sig av denna ofantliga lycka, men jag behöver inte säga något, göra något, förklara något eller ursäkta mitt välmående. Vad jag vet, känner jag inpräntat i hjärtat, i min själ, allt är helt plötsligt begripligt.
Den kemin jag upplever har tagit mig med storm, jämnat mig med marken och lyft mig igen. När du rör vid mig tänder du en eld, så mycket passion, så starka känslor. Glädjetårar, skratt, kärlek. Du är han med det stora H:et, nu är allt begripligt. Du gör mig hel.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0