min uppsättning

Detta har varit min nya nödlösning de senaste dagarna, inspirationen fick jag från My Blomquist som går på frisörlinjen i Umeå. Grym stil har hon också förövrigt! Så tack för tipset=)
Så här ser den ut iaf:
(Den är lite skadad i nacken eftersom att jag har tränat med den)
Locka håret och tuppera rötterna.
Tvinna sedan håret bakåt från vardera sida och sätt ihop i en hästsvans.
Gör ett "hål" i mitten av hästsvansen och för håret genom. Dra försiktigt åt så att hårsnodden försvinner "uppåt".
Dela håret i två delar igen och rulla upp med fingrarna. Sätt fast med nålar.
Sedan är det klart;)
Enkelt men skitsnyggt.

Kommentarer
Postat av: malin

tack för tipsen :)

2011-05-05 @ 22:09:00
URL: http://malinstraning.blogg.se/
Postat av: Malin

kan du inte visa på en video?:)

2011-05-09 @ 15:47:57

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0