up and it's down and it's red and it's white

måste bara säga att pricken över i:et var att vakna klockan 2 inatt av den fantastiska känslan i foten..
bedövningen hade släppt , vid det tillfället hade jag en enorm lust att hoppa ut till förrådet och hämta motorsågen!
men lyckades hejda mig för att jag inte kunde röra benet utan att skrika..
men till sist började den värktabletten jag fått att hjälpa, men i morse när jag vaknade kunde jag inte röra magen jag mådde illa av tabletten för den skulle nämligen tas i samband med måltid.. kanske inte det första man tänker på när foten lever sitt egna smästsamma liv..
och nu sitter jag här med foten cirka en met högre upp en resterande delar av kroppen .. tummen upp :D?

snart ska jag kolla på stygnen.. undra om kompressen har fastnat.. hmm? vad tror ni?


efter en halvtimma, nästan helt rött           efter en timma, har plåstret nån gång varit vitt?

                                 



 pz out / Simone med kryckor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0