All these things have blurred your vision

åhhhhhhh... sn*pp och annat elakt.

fick igen deckaromdömet och kan inte säga annat än att jag är snabelmissnöjd VG-

den var tydligen 2 saker som var rörigt i den så där flög mitt svenskabetyg landar väl snart i afrika om jag inte minns fel, för det är väl tydligen rörigt i mitt huvud och sätt att tänka?

andra är nöjda med VG- men inte Måne,
jag kan f*nimej bättre .


så snälla säg inte att jag lyckats bra
för då ska jag slita ut mina inälvor hänga upp dom på vägen och spika fast dom sen ska jag bränna upp resterna och slicka på askan,=) deal?


(ursäkta språket i detta inlägg) antar att min ilska går över om någon dag. kanske 2. eller okej, iaf innan skolan börjar om.



the happiness has ended for the little girl


Kommentarer
Postat av: Elin

Du är inte ensam, jag fick åxå VG- och hade förväntat mig mer..

2009-12-10 @ 16:09:24
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0