magsmärta

skulle egentligen till pappa idag men min mage var inte riktigt på samma nivå när det gällde sånt tänkande, den ville nämligen att jag skulle vara hemma och ha ont i magen, så detg blir mys med syrran istället
han iaf köpa ett Brunett-schampo på stan, måste testa det snarast!
tror att det kommer att lukta fruktigt och gott, självklart ä'r det då från älsklingsmärket Bed Head!
kan inte hålla mig borta från deras produkter, ojoj farligt!


här är iaf en bild på den



min hårproduktshylla består nu av

TEC - L´Orèal proffessional , full volume mousse
TIGI - Masterpiece
TIGI - Brunette Goddess schampoo
TIGI - Control freak , extra extra straight
TIGI - Foxy curls
TIGI - Superstar blow lotion
TIGI - After party
TIGI - Dumb blonde , smoothing stuff
Playball - waxpaste
Kèrastase - värmeskydd
Goldwell - Rootlift dubbel boost hairspray
Got2b - hairspray

förlåt om jag upprepar detta alltför många gånger, men ni som inte är intresserade kan ju bara bläddra förbi (A)

Kommentarer
Postat av: michelle

svar, ja de var inte och leka med!



när som helst gumman :*

2009-12-26 @ 22:34:03
URL: http://michelleostlund.blogg.se/
Postat av: lisa

alla dom dära produkterna TIGT vad gör dom för nånting? t.ex. den dära brunette Goddess shcampo gör den håret brunare elr? haha kanske inte:] men vad ger alla dom dära produkterna för skillnad på håret?

2009-12-28 @ 14:24:45

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0