nedräkning

när jag ändå är igång med bloggandet så är det nog dags med dagens låt=)

som är... ( trumvirvel)

stuck with eachother - shontelle ft akon


har lite smärre panik inför julen och har ingen aning varför eftersom att jag i stort sett är klar med julklapparna, men det känns som att det är något jag glömt, någon som kan påminna mig om vad det är`?
har en känsla av att det är viktigt, eller roligt.. eller ledsamt? minns verkligen inte , men attans varför kan jag inte komma på det .. aja


om gårdagen:

fick våra betyg och jag är onekligen sjukt nöjd !
helt galet

MVG i engelska
VG i resten
G i musik


Amen för det(A)



dock inte så mycket amen för detta^



Kommentarer
Postat av: elin♥

vet inte,har sjukt mycke magsjuka... om man nu kan säga så:] iallafall,efter jul kanske? har typ fullt upp. och hade tänkt köpa julklappar idag fast det blir ju inte av och ÅH,allt är förstört för min jävla magsjuka....

2009-12-19 @ 08:00:28
URL: http://elinwg.blogg.se/
Postat av: hannis

va duktig du är sötnos!:D<3

2009-12-19 @ 12:28:08
URL: http://hannalundmarkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0