stylingtips

nu ska jag orka berätta om hur jag stylat dessa frisyrer





foto: Hea
modeller: Hanna & Natta
smink: Hanna
hår: Jag


* med Natta så började jag med att smörja in håret, ( Ja, värmeskydd är faktiskt det viktigaste man använder)
sedan så delade jag upp håret, sprayade för att lockarna skulle hålla sig och få en fin form,
volymastrade håret för att få upp volymen sen lockade jag hela håret

* efter det så gjorde jag mjuka lockar i luggen som föll fint bakåt

* sedan satte jag upp det med hårnålar och en fin hårsnodd med rosen på ^

* avslutade med att spraya ( använde Got2b sexy) aka hallonspray


Hannas hår:

* värmeskydd

* plattade

* volymaster i rötterna och sprayade sedan

* tuperat för lite vildare frisyr , mest i luggen för att dra bort pannluggen

* sprayde igen , sen klart

tanken var då alltså, Van Helsing möter New Moon
kortfattat, gammal vampyr möter ny!

Kommentarer
Postat av: Peyton

haha it was on the latest posts bit on blogg.se :) xxxx

2009-12-07 @ 18:07:13
URL: http://peytonvega.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0