far away look

hej och godnatt! ungefär så känner jag, blev en kort natt och en lång dag!
blev det där rätt?, tror det iaf.

Har jobbat i studion hela dagen och fixat hår, bilder och stylingtips kommer sen, kunde tyvärr inte ta några ordentliga bilder eftersom att min nya mobil har krascha så jag lever numera med min gamla Nokia 6111 med 1.3 megapixel,
det förklarar också situationen med mina kontakter som numera är borta, så är snälla och skriv vem ni är när ni smsar.. det sparar mig tid och förvirring. tack!

det var det hemligaste jag gjort i helgen typ(A) dansuppvisningen igår dessutom, vilka var där och vad tyckte ni?


men nu ska jag skicka iväg mitt musikarbete sen blir det hello bed, sweet dreams everyone!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är väldigt jobbigt att du har samma bild hela tiden, lite omväxling skulle inte skada gumman

2009-11-22 @ 23:23:47
Postat av: anonym

sötis! /jävligt anonym :] ;)

2009-11-28 @ 05:50:09

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0