I'm the one who understands you

hejalla, kom nyss hem från skolan=) hade redovisning för SO: gick ovanligt bra!
av någon konstig anledning så kan jag allting utantill innan och sen så börjar jag skaka och snubbla på orden, trots att jag inte är ett dugg nervös inför att prata inför folk, aja... kanske svininfluensan som ställt till det?
ja iaf igår fick jag tillbaka matteprovet, tycker att det aldrig ska nämnas igen.. har nog aldrig fått så dåligt på ett prov, men det blev iaf VG så man ska kanske inte klaga, men som sagt jag har alldeles för höga krav på mig själv.. ganska synd för man vill ju som inte slita ut sig själv när man bara går i 8an..
Ska snart kila iväg och byta om för nu blir det dans, jag är galet peppad! Dansen vi håller på med på moderna kommer att bli så otroligt fin! Om ni vill får ni mer än gärna komma och kolla , den 21 november på Nordanå, biljetterna finns att köpa på turistbyrån och kostar 60 för barn och ungdomar och 120 för vuxna=)
tro mig det kommer att bli råspexat, är med i 3 danser där så det gäller att hålla reda på allt så jag inte kommer in med en balettdräkt på streeten.. det skulle ju vara ganska så misslyckat eller vad säger ni?=)




hittade den här gamla bilden... och oj vad säger man?

ska jag vara brunett eller blond, vad tycks?=)

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Nä, gumman min! Du ska inte slita ut dig, men det är lätt hänt när man vill vara så ambitiös och duktig hela tiden. Men VG är inget dåligt betyg och du är redan så duktig, så stressa inte upp dig! Du kommer få jättefina betyg i slutändan ändå, jag menar, du har ju hela nian på dig och de är de betygen som räknas. :)



Och jag hade gärna sett dig dansa! Typiskt att jag inte kan det, men jag hoppas det går jättebra! Saknar dig enormt!

PUSSS!

2009-11-04 @ 18:37:50
URL: http://rebeccamarkgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0