So silly boy get out my face

nu ska jag dela med mig av det som hänt på lovet:

* hanna kom hit , vi badade myste och såg två filmer ♥ , sen somnade vi sött
* jag träffade mimselot ♥, sen åkte vi till stan och solade sen hyrde vi film, vi somnade sent hos papi
* var på stan med mimselot , jag hittade min jacka och köpte den dagen efter
* träffade anna och linn på stan, jag kände mig allmänt social(A)
* jag var med mimmi hela dagen vi såg film
* sen på kvällen kom felix och mimselot
* jag sovde hos mimmi, vi städa hela mimmis crib, sen fick jag skjuts till dansen
* träffade mimmi igen vi cyklade till elias och rillz sen drog vi till elin och hyrde filmer
* jag cyklade hem och nu bloggar jag,


kommande planer:

* Slinga och styla håret på Moa ♥
* vara med ElinochMimmi , se the uninvited och the unborn
* mimmi och elin ska joina mig hos daddys crib, sen återstår att se vad vi hittar på
* följa med på plåtningen och styla Moas hår
* what next?... detni 
 


  love and respect / Simone ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0