påståenden eller frågor?- det är enorm skillnad

alltså jag måste bara säga en sak som jag tycker är sjukt irriterande
och det är det här med påståenden ,

för att ni ska förstå lite närmare har jag gjort några exempel


-du Simone , visst är du inte så lång egentligen det är väl bara dina ben?

istället för att fråga : - alltså Simone hur lång är du egentligen?

eller typ det här:

-du Simone visst är du inte blond egentligen?

istället för : vad har du för hårfärg?


alltså förstår ni vad jag menar?

 det är sjukt irriterande och kan faktiskt uppfattas som kränkande och jag tycker att det är jävligt jobbigt, jag vill faktiskt slå personerna som håller på så här
det kan med andra ord uttryckas som förutfattade meningar och är äckligt dålig stil,
 sluta upp med detta NU!

respect /
 imone


Kommentarer
Postat av: Robert Bergqvist

Jag hade fan lackat ur :S

2009-10-08 @ 16:58:00
Postat av: LINUSdahlgrenDENCOOLETYP;D

-du Simone visst är du inte blond egentligen?



istället för : vad har du för hårfärg?



är inte det typ samma hah ;D;D;;D;D;;DD

2009-10-09 @ 16:17:51
Postat av: Elin

sv: haha jaduu ;) jag och mimmi hörde lite skumma ljud från min systers rum :O

2009-10-10 @ 18:59:49
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0