utplåna illaluktande människor

sitter här på Sigtuna folkhögskola på den mest troligt sämsta kursen jag har varit på hela mitt liv,
tråkigt segt och helt totalt onödigt, dock finns det ju vissa intressanta människor här som jag helt seriöst funderar på att ge parfym till!

dessa människor:

1.kommer med irriterande kommentarer som får mig att vilja strypa dom
2.luktar som mögelost blandat med död råtta
3.är feta
4.har IQ 0.00
5.försöker tafsa på oskyldiga människor
6.och har blåa tröjor

och den klassiska bilden, we ♥ it
 love and respect / Simone ♥


Kommentarer
Postat av: Robert Bergqvist

Ja, det luktade inte mint i alla fall :(

2009-10-05 @ 00:02:21

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0