ytlighetspaus, ja tack!

enda chansen att ni ska kunna få tag på mig nu är om ni ringer, eller i värsta fall skickar sms..

jag kommer att ha paus från allt det som kallas ytliga vänner.. behöver inte det kan jag säga.

om ni verkligen bryr er så vet ni

kommer också efter det här inlägget att ta bort kommentarsfälten så ni inte kan kommentera,
känns bara onödigt eftersom att det är JAG som skriver om mina tankar, funderingar och handlingar, så jag behöver inte veta erat perspektiv om saken.. klarar mig utan det ,tack!

och förövrigt så har jag plockat bort mitt smink från hyllorna, så nu behöver ni inte klaga på mitt "fjortisutseende" längre!

nystart, here I come


Kommentarer
Postat av: michelle

svar. nej man ska inte peppa skolan!=)



ja men kom då!:*

2009-10-19 @ 16:17:43
URL: http://michelleostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0