I am torn to do what I have to

hejalla och förlåt för kass uppdatering=(
men jag har nämligen varit och haltat runt bland sthlms alla gator och vrår..
måste bara säga att allt är olikt jämfört med lilla skellhell, och det är som att komma till friheten när man är här=) men idag har jag först åkt tåg 5 timmar till göteborg för att hälsa på min syrra och jag har köpt tåskor också, grymt sköna! Bloch är märket och sen köpte jag toesavers till tom (för er som inte är så insatta i balett så är det typ silikoninlägg för fötterna) utan dom så skulle man blöda in skorna.. inte mitt första vad med tanke på att jag har fått nog av sår på ett tag(A)
men nu ska jag gå och mysa med syrran ett tag,

<sis
pz out /Simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0