teletubbies

nu sitter jag här med dvärgen anna hon är 1.30=) inte så ovanligt nuförtiden(A)
eller okej skämta, typ mer 1.55?  hur var det där riktigt? ♥


 snart ska jag på streetdancen men först måste jag skriva en liten dikt som jag och annis hittat på:
är bara lite distraherad för om jag inte misstar mig så försöker hon slicka mig i ansiktet (A) skämta.-.
det var nog i örat

nu är det snart dags för solen att nedåt gå och för att anna och simone att säga HEJDÅ=]
 
vi tackar vår inspirationskälla  Teletubbies som mest troligt är det bästa barnprogrammen som finns
och inte gnottarna som är några jävla wannabes* ILLA!


 Hiss 



 diss ↓

 

jättekjaaaaaaam / Simone och dvärgen ♥



Kommentarer
Postat av: ♥ E L L A ♥

sv; okej jag tror att vi har sån fast den är jättegammal och jag har inte andvändt den men det är väl som en plattång fast vågigt? Jag trodde du andvände en sån där vågtång som ser ut som en loch tång fast men två "pinnar"(?) istället för en :)

2009-09-17 @ 19:48:03
URL: http://ellagrenvall.blogg.se/
Postat av: ♥ E L L A ♥

jaha men asså det var typ inte en sån som jag har, vars har du köpt din? :)

2009-09-17 @ 21:41:02
URL: http://ellagrenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0