vaknat på fel sida? inte mitt fel

Mimmi åkte nyss hem , hon hade lagomt damp på sin pappa(A)
vi gjorde iaf en kladdis och såg på tv, FETA?

sen snackade jag med mamma och hon berättade om nåt sjukt , typ nattpatrullen eller nåt?

jag ba: vad äre för nåt?

mamma: det är såna som åker runt på natten och vänder på människor

jag ba: vadå kan dom inte vända sig själv?

mamma: nej dom behöver hjälp med sånt

jag: men tänk om dom glömmer vända på nån då? då kommer dom säga såhär när dom vaknar:
jag vaknade på fel sida idag för nån hade glömt att vända på mig

mamma: HAHHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH


 

sen hittade den här sjuka bilden från i somras=)
tänk för att jag är vig
 pz out / Simone ♥
supersmileeeee:D


Kommentarer
Postat av: Heffa

SATAN!?:O

blev lite hotad av dig...

haha NAAT

2009-09-11 @ 22:12:40
URL: http://heffaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0