Cypern del 3


Dag 5

jg inledde dagen med att sova i skuggan för jag var så sjukt trött på solen. Ni läste rätt, jag hade fått nog av solen???

Sen gick vi till en strand i närheten och pressade, ooh snyggt ankplut jag har här.;)

Ska passa på att berätta en rolig sak om mig själv som ni knappast visste. Jag har inget mellanrum mellan mina höfter och revben därför ser jag ut som en jävla gnom. Har typ uberlånga ben men zero överkropp. Har stört mig på detta hela livet, ser ut som att jag drar in magen till anorexiafaktor när jag ligger ner och som att jag har fettveck, fast det bara är mina revben som inte har plats någonstans haha!

Men jag får lov att rocka med min kropp iaf. ( Ibland ser den nästan normal ut)

En söt misse kom på besök.

Det fanns 5 pooler på området, en stor , en barnpool , en med volletbollnät, en med vattenfall och en inomhuspool.

Vi åt på en mexikansk restaurang. ( Asjobbig musik, hette iaf el chihuahua)

Missebesök igen.


Dag 6 , frukost på verandan.

Vi vandrade och vandrade..

Tills vi kom fram till Nissis extremt turkosa vatten.


Haha! Vattnet är lika turkost som min bikiniunderdel.

Här var det jävlar den varmaste stunden på hela veckan.

Men det syns ju att man hade fått resultat;)


Klänning: BikBok
Skor: Shoe studio (Cypern)
Väska: Monki

Lite lost på grund av värmen kanske?

Tur att någon var vaken iaf!;)

Kvällern avslutades med paraplydrinkar.

Och shopping.

Köpte snygga armband.


receptionen





Klockan 4 måndagsmorgon var det dags att packa ihop och åka.



Ser nästan ut som en terrorist...


Det var allt jag hade att bjuda på , hoppas jag gav er ett gott skratt och att ni fick se hur brun jag har blivit(A)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0