searching is so wrong

Jävla förkylning, jag kommer aldrig att bli frisk. HATA HÖSTEN!

HISS

* Jag har hittat ett par jeans som faktiskt passar mig
* Mitt nya puder och rouge från MUS är awesome
* Jag är brun
* Mitt hår är typ 7 cm kortare och jag älskar det
* Ska kanske till Sthlm med Michelle i november
* Jag vet vad jag ska ha på skolfotot
* Dansväxthuset börjar snart
* Jag har blivit morgonpigg, vaknar alltid 8 nu. 

DISS

* Rebecca åker imorgon..
* Mitt nya schema är ett skämt=) (värdelöst)                                                                                                  
* Kommer inte att ha tid att dansa i alla grupper
* Vilket kanske är bra för jag har sämst kondis
* Mina pigmentfläckar i ansiktet syns..
* Stressar sönder inför nian.
* Jag har en fet jävla inombordare mitt i pannan! YEY



rädda mig.

Kommentarer
Postat av: Emelie

vet du när dansvästhuset börjar? :)

2010-08-22 @ 18:10:28
URL: http://empan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0