klapparna

Nya produkter, från vänster :Nutri termique (inpackning för torrt och fösvagat hår) Headrush (glansspray), Foxy curls (lockspray), Detangler & defrizzer (utredande leave in-balsam) , Foxy curls (lockbalsam), Bain chroma riche (schampo för slingat och försvagat hår)
^ Låda att lägga diverse hårsaker i.
Högtalare till mobilen, perfekt att dansa till. Sjukt bra ljud dessutom.
Presentkort, från vänster: HM , Biocheckar+presentkort, Kicks, Bikbok
Kärlekscheckar (tack Marcus.. snart ska jag utnyttja helkropssmassagen ihih)
Tröja från Monki
Tights med fot, fick ett par gråa också.
Badlakan och handduk.
MMMMMMMM GOOOOTT.
Spegel
Stylinghörnan.
Sen kanske ni funderade över hur någon kunnat ta så mästerliga bilder och här har ni svaret. Jajemen.
Min kamera är härligt lila och hur behändig som helst, jag är redan kär.
vi ska skapa fina minnen tillsammans.
förvänta er inga svar för jag är verkligen ingen professionell fotograf så jag kan lika mycket som en fisk om foto, men snart ska jag lära mig mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0