the truth is that.. I lied.

Mer plugg återstår faktiskt, en SO-uppsats ska skrivas och gissa när? - Jo nämligen på den enda lediga tid jag har.. Jullovet. Gissa vem som vill sätta en kula i huvudet just nu? - Jo jag.
Blogglusten kryper fram ibland så ge inte upp hoppet kära läsare, jag tänker faktiskt på er. Än så länge lever jag, även om det kan vara svårt att tro vissa gånger, ska försöka att visa mer livstecken. Under tiden så skulle det vara kul ifall ni önskade inlägg om något speciellt, då brukar det gå en aning lättare att blogga. Är extremt tacksam för att ni tar er tid att läsa mina hopplösa små inlägg, snart kan jag erbjuda er mer än bara några få obetydelsefulla rader.
Tack och förlåt! ♥
Vad vill ni se mer av?
- Bilder
- Dagens outfit
- Stylingtips (HÅR)
- Dansfilmer
- Mer om mig
- Min familj
- Pluggtips
- Träningtips
Eller eget förslag!
Jag är väl medveten om  att jag ser ut som en skrämd hare på denna bild, kul bara att jag hittade en drös med gamla bilder i en mapp. Gosh, jag passar mycket mycket bättre i långt hår..

Kommentarer
Postat av: pia

dansfilmer!:D

2010-12-12 @ 11:51:07
URL: http://pias.blogg.se/
Postat av: Anonym

stylwningtips!!

2010-12-12 @ 18:12:26
Postat av: Anonym

dagens outfit och bilder, stylingtips på kort hår:)

btw; fin blogg! :d

2010-12-12 @ 18:49:11
Postat av: emma

träning-, stylingtips och mer om dig!

2010-12-12 @ 20:16:16
Postat av: hemlis..hih

du är den bästa som finns älskling:* längtar efter dig<3

2010-12-25 @ 00:51:44

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0