Träningstips

Oväntat nog är det.... *trumvirvel*.... wait for it... DANS
Måste ha kommit som en chock va?
Enligt mig är det ett sjukt bra träningstips då det är kul och det finns så sjukt många olika stilar. Det finns minst en för varje person och det kan jag garantera.
Varför är nu dans så bra då? Jo, för att det är en kombination av fysik, motorik, styrka, balans och så mycket mer..
Man kan göra det när man är hemma, eller på stan. När du sover eller är vaken. Bestäm själv. Det finns inga gränser. Världen ligger för dina fötter. Imorgon hoppas jag att någon filmar våran dans då får ni själva se och bedöma, fast inget för elakt hoppas jag. För då blir ni utsatta för en dansattack. Den ni.
Man ser mig i spegeln.. Lila shorts youknow.

Kommentarer
Postat av: bitte



Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-16 @ 15:31:59
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0