Dagens!

Dagens frisyr: leopard-band, slarviga vågor
Dagens smink: brun/pärlemorrosa sotning
Dagens klädsel: tights med skinndetaljer, grå tröja

Dagens humör: blandat
Dagens längtan: guess?;)
Dagens bästa: ett väl efterlängtat sms♥
Dagens irritation: less på att alla ska förvänta sig att jag ska sköta allt.
Dagens fundering: vad ska med på min shoppinglista till Sthlm?
Dagens äckligaste: copycats
Dagens låt: suppose - secondhand serenade
Dagens stress: hinna renskriva boken om mig
Dagens nyhet: jag har skaffat facebook?:O





naturligt^, någon frågade för läääääääääääääääänge sen hur mitt naturliga ser ut , hoppas ni icket blir besvikna för det finns ej mycket att säga om dessa tråkiga lockar/vågor/självfall


Kommentarer
Postat av: elin

det är hur snyggt som helst!!!!!

2010-02-24 @ 15:18:34

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0