Fysikboken, I'm sorry for dissapointing you

kom nyss hem frpn studion där jag fixade håret på Moa,=)
blev sammaa vanliga lockar, fast med lite ändringar i luggen! snyggt!
tänkte ju plugga idag så jag satte mig med boken och tryckte in all möjlig information på de trettio sidorna. För varje sida så kände jag hur min skalle blev tyngre och tyngre och mina ögonlock sakta slöt sig. Men en beslutsam Simone tänkte inte ge upp, nejnej! men tyvärr så var min hjärna inte riktigt på samma nivå som mig , så till slut så la jag ner huvudet och sov sött.
  Vet inte riktigt vad det är med detta kapitel.. somnade förra gången jag försökte läsa det också.
aja, bättring ska det bli. Ska ta itu med det imorgon, om inte annat så får jag ladda med dextro;)




bjuder på en fager arkivbild! enjoy

Kommentarer
Postat av: elin

haha cute bild

2010-02-25 @ 17:13:33
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0