nightrider

125 läsare när jag inte uppdaterar.. hmm skumt (A)
har inte proriterat bloggandet de senaste dagarna, det beror också på  att jag var hos ossian från 3 till 9 igår heh:]
Fixade praoplats idag och har hunnit skriva fem av de 12 kapitlen till boken om mig, och pluggat fysik. Vilken aktivitet! nu är jag faktiskt RIKTIGT stolt över mig själv!
 senare ikväll så blir det Mimse och sedan kanske jag och Maja åker vidare till Ozy och theboiis=)
awesome kväll med andra ord, men nu ska jag beundra mina curlycurls, har nämligen låtit dem självtorka och då blev dem faktiskt riktigt fina , mitt naturliga hår kanske börjar bli en favorit.. vem vet?;)  later bitches!





100% äkta vara idag vettni;)

Kommentarer
Postat av: Fotograf Sara Marklund

Haha du är så söt Simone :)

2010-02-27 @ 23:55:06
URL: http://saraamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0