passa dig, du är bara en kromosom ifrån att vara utvecklingsstörd

igår hos Ozyybabe,

- såg en film
- somnade på en madrass , mycket värme nära min älskling
- vaknade utan täcke
- tog en filt
- väckte min sötnos
- åt frukost
- gick ner till källaren
- vi kittlade varann , (paniken i mina ögon när han försökte blåsa mig på halsen)
- skrattanfall
- hämtade snö
- kylde ner oss rejält
- sen blev det snöbollskastning, eller ja iaf smält snö
- jag vann, ehhe
- vi brottades , jag bröt en nagel ( who cares , den växer ut igen!)
- sen blev vi trötta och somnade typ i soffan?

idag

- street och det återstår att se om min kondis håller
- höll ju ungefär på att avlida förra gången

dagens outfit







body med texten protect you power - HM
kjol(linne) - Gina
tights- Bikbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0