smask

tänkte berätta om morgondagen eftersom att jag mest troligt inte kommer att kunna uppdatera(A)
nämligen till Malå och hälsa på Rebecca, so hello kylan! skämtåsido, har hört att det har varit ungefär 35 minus där. det är alltså något att smaska på;)

mest troligt borde jag överleva, men sen är det en annan femma om jag kommer att kunna överleva bussresan..känns tungt må jag säga!
men det var nog det typ och sen bjuder lördagen på många överraskningar, mumsa på den ni.

nu blev det mycket om mat. fan vad sugen jag är på mat. skulle typ inte bli förvånad om jag går i sömnen till köket.. har en tendens att göra skumma saker i sömnen. Heheh!



såhär blev Moas hår, tokflickan har ju kommit på att färga håret, så jag ska lägga lite guldblonda slingor på detta svall sen!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0