sliten krigare

idag är jag trött. jag och älsklingen sov som stockar , märkte inte ens att klockan hann slå tolv. Men sen avbröts den ljuva sömnen.
Flyttstädningen hemma hos mamma har börjat ta sig och det känns faktiskt lite konstigt att se hela huset så tomt.
Gårkvällen blev otroligt lyckad med god mat , trevliga människor och bad.
Tyvärr så kunde jag inte tävtta mitt hår eftersom att jag hade glömt mitt schampo hemma, så jag vaknade bokstavligen med affro, Ossian tyckte att det var skitkul. dessvärre tyckte inte jag det. Och saken blev inte bättre av att min plattång är hos Mimselot så idag har jag fått gå runt med en "lilla My-knut" på huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0